följ min blogg

Follow stina

söndag 16 oktober 2011

igår .♥

godmorgon !
helt utvilad och inte alls ont i fötterna längre .
tänkte skriva lite mer om vad vi gjorde igår igentligen !
när vi kom fram till gbg så gick vi in i nordstan, kollade i massa affärer .
& sen gick vi vidare till NK området, där fanns älskade ZARA och så .
när det var lunchdags orkade vi inte gå runt & leta efter något att äta på, så vi tog mcdonalds .
chicken nuggets .
dagen fortsatte & vi började få riktigt ont i våra fötter, men det struntade vi i ett tag och shoppade vidare ! ☺
hittade ett par snygga klackskor/ kilklackar, men storleken passade inte tyvärr ! annars hade jag lätt köpt dom ..
på kvällen letade vi också efter nånstans att äta, tänkte gå till pizza hut men det var en bit att gå .
så det blev som sagt på ett café där vi tog grillade ciabatta, med mozzarella & tomat !
inget smakade förutom såsen ☺
efter lite girltalk gick vi vidare till bussterminalen, johanna skulle ladda sin mobil !
efter några minuter hoppade vi på bussen och lutade oss tillbaka i sätena .
vi vad helt slut, och då menar jag verkligen helt slut !
& när jag kom hem ville jag bara sova, fast det blev typ halv 12-12 ändo ..

en sjukt lyckad dag, med johanna björklund !!
måste göras om !


bilder från igår .

trötta efter all shopping !





duktigt !


snygga !, ska prova dom igen när fötterna inte är så svullna :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar